PERBAIKILAH BACAAN SURAH AL-FATIHAH ANDA

Isnin, 15 Oktober 2012

LATIHKAN DIRI MILIKI MINDSET KEJAYAAN


Hari ini, inilah yang saya tulis dalam blog saya,,bacalah selalu blog saya,,pasal boleh rangsang minda positif

Assalamulaikum,
Wahai pembaca setia blog saya, Apa khabar. Anda menerima mesej ini kerana anda telah melayari blog saya ,apa kata jadi follower blog saya

 Adakah anda mempunyai mindset kejayaan?
 Anda pasti akan dapat membentuk diri yang berjaya dengan memposisikan diri berdasarkan betapa pentingnya mempunyai mindset yang positif terhadap kejayaan.

Namun begitu, amat sukar juga bagi seseorang individu menilai diri secara objektif , kerana kebiasaannya ia akan di dominasi oleh perasaan yang subjektif. Terdapat individu yang menilai diri sendiri sebagai seorang yang mempunyai mindset positif, namun untuk membuktikannya melalui tindakan adalah sukar, kerana setiap tindakan yang dilakukan, masih lagi didasari atau berasaskan kepada perasaan negatif seperti takut, kurang yakin dan rendah diri.

adakah anda tahu bagaimana untuk menghindari daripada masalah ini? . Apa yang perlu dilakukan ialah dengan mengeluarkan segala pengenalan diri yang telah anda akui sebagai diri sendiri. Keluarkan segala stigma yang pernah anda bawa kemana-mana sahaja anda berada tanpa anda sedari. 'Seperti saya anak kampung, saya orang miskin , orang bodoh, lembab dan lain-lain lagi.



Gunakanlah setiap peluang yang anda ada, dengan mengkaji perkara-perkara baru, dan anggaplah diri anda sebagai sekeping kertas putih yang anda boleh corakkan mengikut keinginan anda sendiri. Atau anda boleh menganggap ini sebagai penjenamaan semula diri anda.


Apa jua penjenamaan yang anda ingin lakukan, hindari diri anda daripada mempunyai perasaan malu, kurang yakin dan gantikan ia dengan mindset kejayaan.

Ikhlas,
ijal
  
Salam hormat Sahabatku semua,

Demam Affiliate telah bermula!
Rugi sesiapa yang belum dapatkan
"Rahsia dapat banyak duit" melalui
link saya. Sangat rugi...

Ini kerana kali ini saya nak dedahkan lubuk
buat duit ini untuk anda. Hanya 3 langkah
ini yang perlu anda lakukan:

1. Daftar
2. Promosi
3. Dapat Duit!
Sahabatku, daftar percuma sekarang disini:
http://www.dgreatnetwork.com
http://stiforp.com/login

Tiada ulasan:

Catat Ulasan