PERBAIKILAH BACAAN SURAH AL-FATIHAH ANDA

Selasa, 16 Oktober 2012

Segalanya bermula dari Minda




Salam sejahtera
Apa khabar, saya harap ketika ini berada di dalam keadaan
sihat dan minda yang cerdas.
Tentu anda pernah dengar atau terpandang pada ungkapan ini. 'Anda
apa yang anda fikirkan'.

Segala-galanya bermula dari minda anda,sekiranya anda befikir,
sesuatu yang negatif, hasilnya pasti negatif. Sekiranya anda fikirkan
positif, hasilnya pasti positif, kerana itulah mantan perdana menteri
Kita, Tun Dr, Mahathir sentiasa menggalakkan rakyat Malaysia berfikiran
positif, 'Fikirkan boleh'. dalam setiap apa yang dilakukan.

,
Adakah saya terlalu berceloteh panjang?, Sekiranya benar, maafkan saya
Saya cuma ingin berkongsi satu lagi ungkapan bersama anda,  
'Sekiranya anda mampu menguasai Minda, anda pasti dapat menguasai dunia' .
Ungkapan tersebut bukanlah ciptaan saya, tetapi ianya telah dilafazkan
oleh individu yang telah berjaya.
Sekiranya anda inginkan lebih maklumat mengenai minda dan kejayaan, Sila klik laman blog saya, sekiranya anda merasakan ingin berkongsi masalah dan bertukar pendapat bersama saya, sila klik laman blog saya ,saya akan sentiasa membantu anda, kerana 'kecemerlangan anda, kejayaan Kami'

Ikhlas,

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://bit.ly/dgreatwebinar




--


Tiada ulasan:

Catat Ulasan