PERBAIKILAH BACAAN SURAH AL-FATIHAH ANDA

Isnin, 15 Oktober 2012

UNTUK MENJADI KAYA MESTI ADA ILMUNYA



***************************************************************** 
Anda membaca  blog ini, kerana anda telah melayari blog saya *****************************************************************

Assalamualaikum & Salam sejahtera Apa khabar kepada pembaca blog saya, Saya harap ketika ini anda berada dalam keadaan yang baik dan gembira.Semoga kehidupan anda sentiasa dipenuhi dengan kejayaan dan kegembiraan.



Setiap individu, mengisi kehidupannya dengan tiga motivasi utama, iaitu fizikal, minda, dan  jiwa.Setiap manusia  yang hidup di muka bumi ini juga berhak untuk berjaya dan menjadi kaya. Untuk berjaya, ada ilmunya. Ilmu ini, adalah ilmu yang benar dan menggunakan formula tertentu seperti anda mempelajari algebra dan matematik. Jika Anda  dapat menguasai ilmu ini, maka Anda akan berjaya .



Untuk kaya dan berjaya bukanlah semata-mata bergantung kepada persekitaran . Jika menjadi kaya ditentukan oleh persekitaran, maka semua orang di satu kawasan tertentu, pastinya semua akan kaya. Namun kenyataan yang kita lihat, di dalam satu kawasan atau persekitaran ada yang kaya dan ada juga yang miskin.

Menjadi kaya juga bukan semata-mata bergantung kepada bakat. Ramai  orang berbakat tetapi masih lagi  miskin kehidupannya.Malahan ramai  orang yang tidak berbakat juga  menjadi kaya.


Jadi bagaimana untuk menjadi kaya?. Menjadi  kaya adalah dengan menggunakan minda dengan sebaiknya , dan melakukan ilmu yang tertentu yang dikhas kan untuk menjadi kaya. Bagaimana untuk mendapatkan ilmu tersebut? ebook. banyakduit, telah berkongsi segalanya . Anda boleh mendapatkan e-book tersebut untuk mengetahui rahsia tersebut.

 Setakat ini dahulu ,Saya mengundur diri,semoga  kejayaan dan kebahagiaan menjadi milik anda yang abadi.

Salam sayang dari saya



To unsubscribe or change subscriber options visit:http://www.facebook.com/groups/stiforpnetwork


-- 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan